Showing posts with label KFC. Show all posts
Showing posts with label KFC. Show all posts

Saturday, February 11, 2012

Pergi KFC kena pukul tak??

Assalamualaikum...

Aku rasa cerita ni dah lapuk, tapi aku nak tulis gak dan selalu kebanyakan penulis blog yang lain akan kata

"aku punya blog, aku punya suka la nak tulis apa"

tapi aku tulis sebab,

"Aku rasa aku tulis, aku tulis aku fikir, aku fikir aku rasa, rasa itu fikir aku"


One of KFC Restaurant in Malaysia

Kalau tiada angin yang bertiup masakan pohon boleh bergoyang, peribahasa ini tepat menggambarkan situasi sebenar yang berlaku di KFC I-City pada masa itu. Kalau aku sebagai pelanggan datang KFC, ramai giler orang pastu tiba2 ayam habis, nak tunggu ayam masak memang lama, baik aku blah je makan kat tempat lain, kalau nak sangat KFC keluar je la dari I-City tu, banyak lagi KFC lain ada sekitar Shah Alam. Ini tidak siap main isu perkauman, macam sengaja je nak cari pasal (berdasarkan dari cerita saksi kejadian la). Kalau marah2 biasa takde la pekerja KFC tu sampai nak terajang segala bagai.

Kesimpulannya, dua2 salah, gagal mengawal emosi dan perasaan tanpa berfikir panjang menjadi punca insiden ini berlaku.

Cuba tengok video ni, kan elok je tu...



We are One Malaysian, Say No to Racism...

"Aku Tulis Aku Fikir"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...