Tuesday, July 26, 2011

Memang tak ada lelaki seperti aku

Assalamualaikum

alif satar

Memang tak ada lelaki seperti aku, tapi yang lebih baik, banyak, hahaha
Ayat ini diambil dari lirik lagu Alif Satar yang terbaru iaitu Lelaki Seperti Aku.
Aku bukanlah die hard fans mamat ni, tapi dengar lagu2 dye agak kelakar la contoh macam lagu Jangan Nakal.

Oh oh please please please, kamu jangan nakal.

Serius kelakar dengar lagu ni, tapi lagu baru dia ni Lelaki Seperti Aku entah macam mana sedap lak didengar oleh telinga aku ni. Aku cari kat Youtube, 4shared, Google, x jumpa lak, amat menghampakan aku ye. Mungkin sebab cara dia menyanyikan atau membaca lirik lagu ni yang lain dari yang lain aku rasa. Yela, intonasi dan cara sebutan lirik2 lagu ni memang menarik telinga la untuk dengar. Kalau x percaya, boleh je nak dengar kat Hot Fm ke atau mana2 stesen radio lain, tapi Klasik Nasional konfem xde la, tunggu 40 tahun lagi.


Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak


Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak


Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak


Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu


Sampai part ni jela aku minat dengar, lepas tu cam kelakar lak. :)


lelaki seperti aku

7 komen:

haslinda said...

kau nie mgutuk klasik nasional laa..haha

Amirul Amri said...

bukan kutuk la, nnti lagu ni jadi klasik 40 tahun akan datang...haha..

noraizuraMasoud said...

hehehe...best lirik dia

azam said...

kerana dirimu begitu berharga...
ayat habis gay...hahahaha

haslinda said...

ahh..samela 2..ayt ko 2 mcm mgtuk jew..huhu

'Ariff Ansaruddin said...

muka kau pun sebijik macam aliff sata

Unknown said...

wah x dgr lagi.nak carilah.he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...