Friday, July 29, 2011

Apa komen penyokong singapura pula?

Assalamualaikum


aksi menarik semalam


Selepas perlawanan antara skuad negara menentang Singapura semalam yang berkesudahan seri 1-1 dan terus melayakkan Singapura ke peringkat seterusnya dalam perlawanan kelayakan Piala Dunia 2014 dengan agregat 6-4, mesti banyakkan komen2 dan luahan rasa dari penyokong negara kita. Tapi cuba kita dengar lak apa komen warga singapura berkenaan komen yang dikeluarkan penyokong negara kita. Nah, cuba baca ni...
SILA KLIK UNTUK LEBIH JELAS






























Kesimpulannya? Tiada manusia yang sempurna dan kita haruslah menerima kritikan2 tersebut dengan hati yang terbuka. So, anda fikirlah sendiri la ye.

10 komen:

nurul atikah said...

adehh.. risau jer baca.. =.='' biasalah tue.. mulut manusia, kalau kita mng pon, ada jugak manusia yg akan bising2 nie.. mulu org bukn leh tutup.. =)

Amri Dellan said...

betul, tp kalau fikirkan balek, dua2 penyokong emosi dalam menyuarakan pandangan...:)

Farhanah Mokthar said...

haha. rajin print screen semua.
habislah malaysia.
haritu penyokong indo tak puas haty.
skrg pnyokong spore pula.

Amri Dellan said...

tu la, pasal bola pn gaduh...diorang ni kurg semangat kesukanan..hee..emosi menguasai diri..

azam said...

alaa...biasa lah kat facebook memang berbual kencang.....

syakirah samat said...

yesss , sempat tengok aksi akrobatik malaysia . but pemain malaysia the best .. !!!! hehehe

Anonymous said...

dgr jai _bieber nk comen nie....
btl lar....mmg mulut manusia....
tp klo korg pasan...kebanyakan nye melayu sgapore yg bising.......

cian....hidup kat tanah kafir...
yg telah mendiskriminasikan bangsa melayu....
tp masih nak backup negara dye.....

skatie korg lar...asal kan...kte org melayu malaysia...x di diskriminasi....

Anonymous said...

xlah....indon dah sokong malaysia kowt....
safeee salie da top kat indon.....
umpama bangbang kat malaysia....

'Ariff Ansaruddin said...

sebab tu time kekalahan Harimau baru-baru ini, aku tak nak komen gaya permainan, hanya beri semangat bahawa mereka wira negara. sama kejadian apabila England kalah dengan musuh tradisi Germany, mereka saling mengutuk referee tak bagus dan dibalas dengan pemain dah setaraf kuda tua. kesimpulannya, tiada yang nak menang selepas kalah

zafirah said...

hurm x pe msia try agy.haha.ttbe nak kait ngan kl gangster.sume ada pro n cons.haissyhh sngapore...xpe2.as a malaysian kita mesti sokong msia.bangga cos ade komen puji apek.so msia pasni baiki ape yg kurang.salam syg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...