Saturday, July 2, 2011

GEGAR BLOG JULAI 2011

Klik Banner Utk Join

Assalamualaikum...
Dah selalu sangat aku tengok blogger2 lain join apa2 contest atau segmen, tapi aq sekadar melihat dan menjadi silent reader. Jadi setelah melihat beberapa kali, hati aku teringin untuk turut serta. Akhirnya aku pun join satu contest dari abg ben. Tiadalah niat aku untuk menang, hanya sekadar suka2 dan cari pengalaman. :)
So, syarat2 nye semua aku dah buat. Dia kata apa yang ditulis di sini bakal dijadikan soalan oleh dia nanti.
Rasanya apa soalan yang boleh dijadikan pada entry aku ni? =.='

Konklusinya, bak kata ayat MLM aku dah join anda bila lagi? 
siapa nak join klik banner atas ok. Tak pun klik sini.
  


2 komen:

et said...

salam gegar disini....
hiiiiii

Amir Aidid said...

hey there .

ame singgah dari Gegar Blog Julai 2011 Ben Ashaari . wishing you all the best and good luck ya .

keep on blogging . and ohh , jemput singgah blog ame ya bila bila free . haha . :D

and have a nice day ahead !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...