Sunday, June 12, 2011

Juz poke, so what?


1st page


2nd page


Walaupun ada 52 poke, aku hanya menanti satu poke yang aku tertunggu-tunggu tapi tak pernah muncul. Sebab dia nak simpan poke aku supaya tiap kali dia buka FB, nama aku sentiasa ada dan dia akan teringat kat aku...:-)



p/s: cam childish la plak buat post pasal ni...hmm..lack of idea lah..

12 komen:

'Ariff Ansaruddin said...

tahu tak apa, aku pun menantikan poke dia sejak bulan Mac lalu. herm, sama ada dia tak perasan sebab jarang online atau tak faham mengenai poke. anyway, kutetap menanti

*Hazmie SoulKeeper* said...

nice 1

me-Chan_0o_ said...

wahh byknye poke!
comell + sweetlah!

mazmumtaz said...

aku orang terakhir..hahaha

mazmumtaz said...
This comment has been removed by the author.
mazmumtaz said...

aku orang terakhir haha

Amri Dellan said...

u r da no 52...hehe..

miss sadiq! said...

mak aihh..
banyak gile poke kau amri..
haha.

m!$@ki said...

hahahahahaha...ko lg gile 'poke'...xpe2...nnt dye akan poke ko jgk tu...sabar ae...hehe

nina akina said...

auwww so sweet :)

nina akina said...

i just saw my name was on the top of the 1st page.did i ever poke u? i cant remember. HAHA

azam said...

pulangkan poke aku....haaa haaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...