Friday, November 12, 2010

Ape aku dah buat!!

Aku x patut setuju dengan permintaan itu
Aku terlalu ikut kata hati
Aku baru sedar
Aku x patut menghulurkan tangan itu
Aku terlalu ikut kata hati
Aku baru tersedar selepas membaca ape yg tertulis di pena mu
Aku sepatutnya bimbing kau
Aku ikut kata hati lagi
Aku lemah

Pasti kau kecewa denganku
Maafkan aku

Aku x nafikan perasaan itu
Memang sudah lame aku pendam
Aku x ingin kau tahu
Aku nak kau fahaminya
Jika benar kau untukku
Aku ingin kenali org tuamu

Tapi itu hanya imaginasi aku terhadap kau
Apakah kau jua berimaginasi seperti aku?

Aku buntu sekarang ini
Memikirkan apa yg kau pkir terhadap aku
Aku keliru
Apakah persepsi kau trhadap aku
Aku takot hadapi kenyataan jika lain kebenarannya
Aku ingin tahu isi hatimu yg sebenarnye kerna itu jwpn kpd persoalan2 aku
agar aku x terus dibelenggu rasa begini....

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...