Thursday, October 14, 2010

She's not mine

Milik siapakah gadis ini,
wajah lembut bagaikan sutera,
ingin hatinya ku miliki,
adakah ia sudi......


Tapi malang sekali, ia sudah berpunya. Aku sedar jodoh itu ketentuan Allah tapi setiap kali aku berminat dengan seseorang, mesti sudah berpunya. Aku sedar aku sedang diuji Allah. Aku masih percaya pada ketentuan-Nya.

Rasanya masih terlalu awal untuk aku membicarakan tentang ini, tapi aku hanya sekadar ingin meluahkan apa yang aku rasa selama ni. Pengalaman lalu memang cukup pedih buat aku sehingga rasa serik untuk mengenal insan bernama wanita. Tapi aku tetap percaya, akan kutemu jua insan yang benar2 tercipta untukku...

Menatap indahnya senyuman di wajahmu,
membuatku terdiam dan terpaku...


Ade satu ayat yang aku pernah post kat facebook tapi sampai sekarang belum jumpa jawapannya,

Perempuan lebih ramai daripada lelaki, tapi kenapa masih ada lelaki yang 'single' seperti aku tapi kalau tanye kat perempuan semua dah ade yang punye...

Maybe tak semua begitu rasanya, jadi aku harus redha akan ketentuan Allah terhadap aku...

P/S: Ayat skema...

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...