Tuesday, October 12, 2010

Sahabat

Assalamualaikum.......

untuk posting kali ini, aku ingin bercerita tentang sahabat. Sahabat yg aku kenali di tempat pengajian aku sekarang ni. Dia seorang yg kelakar dan aku rasa selesa berkawan dengan beliau pada awalnyer. Selang beberapa minggu selepas orientasi, hubungan kami agk akrab. Tapi itu dulu, entah ribut taufan ape yg melanda sehingga kemesraan itu kurang ketika bertemu mahupun lepak bersama. Seolah-olah aku dipulaukan. Tapi bila ditanye kenape kite x macam dulu, jwbnyer

kau rase mcm tu ke? mungkin kau je rase camtu...

begitulah jawapannyer

Aku agk pending di situ................................
mengapa perlu berkias?
ckp jela kalo ade bende x puas aty...
hadoiyai...
kdg2 aq igt perempuan je cepat touching2 ni...
pelik2...hmm..

Harap dia dibukakkan pintu hatinyer utk merenung kembali ape yg berlaku dlm persahabatan kiter ni...

P/S: Awal2 elok je tulis, akhir2 dah malas

3 komen:

mInYe said...

i think i know who's da person. aku pun no komen psl mende nih because aku pun da x ngam ngan dier da..

shinichi emre said...
This comment has been removed by the author.
azam said...

ko cakap pasal sape nih weh....ak ker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...